sobota, 6 sierpnia 2011

Wprowadzenie

Pierwszy wpis na blogu - przed chwilą postanowiłam stworzyć sobie miejsce w sieci, w którym będę mogła zapisać swoje myśli, opowiadania i fantazje. Jak widzisz, piszę o sobie w formie żeńskiej mimo bycia biologicznym facetem - w świecie BDSM, gdzie jestem uległą grubą suką, uwielbiam gdy określa się mnie właśnie w takiej formie. Niech więc nikogo to nie dziwi.

Blog ten powstał też po to, by ewentualni zainteresowani posiadaniem takiej suki jak ja, mogli się ze mną skontaktować. Jeśli więc szukasz grubej (nawet bardzo) męskiej suki, która lubi przebierać się w damskie ciuszki, marzy o chodzeniu na smyczy w pozycji psa, bieganiu za patykiem na ogrodzie Pana, służeniu w dzień i w nocy na wszystkie możliwe sposoby - możesz do mnie napisać, lub zobaczyć komentarz. Jeśli jesteś dominującym i interesuje Cię to, co mnie - możesz się odezwać, wyzywać mnie, poniżyć, wydawać mi rozkazy, gnoić i obrażać. Czuję, że po to żyję i kocham to. Gdy słyszę lub czytam wyzwisko od mężczyzny, np "Ty szmato", mam ochotę uklęknąć i zacząć ssać. Liczę, że ktoś się znajdzie.

Z powodów oczywistych nie zamieszczam tutaj żadnych swoich danych, ani adresu facebook. Na co dzień studiuję, mam normalne życie i tak zostanie. Chyba, że ktoś mnie posiądzie i to zmieni. Być może znajdą się tutaj moje zdjęcia, nie jestem jednak pewna co do tego jak miałyby wyglądać, by nie zdradzać mojej tożsamości ani żadnych znaków szczególnych. Pomyślę nad tym. Może ktoś jest zainteresowany? Czekam na komentarze.

Tyle na chwilę obecną, zapraszam do czytania opowiadań, refleksji, zostawiania komentarzy i być może - kontaktu ze mną.

Wasza gruba szmata

1 komentarz:

  1. Witaj, jestem chyba kimś takim jak Ty (lubię być jak suka, cwel, przebierać się w pończoszki, majteczki, staniczek i spódniczkę mini...), tak jak Ty bardzo podnieca Mnie gdy dominujący Pan wyzywa, prowadza jak sukę na smyczy, wydaje rozkazy a nawet wyzywa od dziwek czy kurewek ...
    Mam chęć na służenie Panu, oddaniu się w całości właśnie czuję że po to jestem, żyję i kocham to.
    bardzo zainteresował Mnie twój blog bo tak jak opisujesz chcę być taką suką cwelem.
    Pozdrawiam Mały Brzydal

    OdpowiedzUsuń