wtorek, 6 marca 2012

Potrzebuję Pana

Leżę w łóżku i piszę. Potrzeba mi Właściciela. Potrzeba mi kogoś, kto mnie zniewoli i zrobi ze mnie szmatę. Chcę znaleźć kogoś, kto przyjmie mnie u swoich stóp i będzie po prostu posiadał. Chcę, żeby ktoś mnie przygarnął, żeby zawładnął i korzystał. Jestem szmatą, która szuka Pana - tylko gdzie ten Pan?

Mój odbyt jest teraz wypełniony - włożyłam sobie imitację penisa. I będę z nią spała, nago. Nie chcę się zadowalać wkładaniem przedmiotów w odbyt... Chcę tam poczuć prawdziwego penisa mojego Pana - chcę, żeby mnie jebał jak na szmatę przystało i by zostawił w środku ładunek swojej spermy. Chcę poczuć Go w ustach i obciągać mu jak należy. Chcę leżeć u jego stóp, jeść z miseczki którą On podsunie, być Jego toaletą, własnością, służącą, seks-zabawką.

Czy naprawdę żaden Pan tego nie czyta?

5 komentarzy:

  1. to ty masz kogos w koncu czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam nikogo. fatszmat@gazeta.pl to mój mail

      Usuń
  2. też bym chciała mieć pana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz napisac na adres m4st3ry@gazeta.pl. To mój znajomy, właśnie szuka suki.

    OdpowiedzUsuń