sobota, 14 kwietnia 2012

Moja strona w katalogu

Dziś rano mój Właściciel kazał mi się ustawić pod ścianą i dokonywał pomiarów. Zmierzył mój wzrost, wagę, odwód uda, łydki, ramienia, klatki piersiowej, brzucha i tyłka. Wpisywał moje dane do katalogu jego suk, które służą jako dziwki i oddają się Jego klientom. Byłam teraz jedną z nich, oznaczył mnie symbolem "MTOD115178", co było po prostu skrótem moich cech - płeć męska, trans, otyła, długie włosy, 115kg i 178cm wzrostu. Moja strona w jego Katalogu wyglądała tak:

Numer: MTOD115178
Płeć: M
Orientacja: Trans
Włosy: Długie
Waga: 115kg
Wzrost: 178cm
Owłosienie: średnie, stale depilowane
Staż: Krótki
Stopień posłuszeństwa: Wysoki
Doświadczenie: Niewielkie
Obóz: Odbyty
Specjalne umiejętności: Brak
Opis: Gruba szmata, uległa praktycznie stuprocentowo, z krótkim stażem, własność prywatna, do specjalnych usług, zdrowa, seks tylko z zabezpieczeniem, trwałe ślady i uszkodzenia ciała niedopuszczalne. Uwaga - bardzo ciasny odbyt.
Cena: do uzgodnienia

Widząc to wiedziałam już, że moja dupa sporo się napracuje. Tylko za ile będzie mnie oddawał?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz